Калькулятор расчета монолитного плитного фундамента тут obystroy.com
Как снять комнату в коммунальной квартире здесь
Дренажная система водоотвода вокруг фундамента - stroidom-shop.ru

Соціально-психологічна служба

Соціально-психологічна служба в навчальному закладі є складовою частиною системи охорони фізичного і психічного здоров′я учнів і діє з метою виявлення та створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості, забезпечує своєчасне і систематичневивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчального закладу.

Знайомтеся — практичний психолог ПТУ№14 смт. Вороновиця

 Поліщук Юлія Сергіївна

Діяльність практичного психолога в училищі – це сприяння особистісному зростанню та професійному становленню учнів. В період навчання здійснюється професійна ідентифікація та професійна адаптація майбутнього спеціаліста. Робота психолога базується на “Положенні про психологічну службу в системі освіти України”, нормативних актах Міністерства освіти і науки України, згідно чинного законодавства України. Робота практичного психолога спрямована на адаптацію учня в колективі, професії, його соціалізацію; психологічний супровід навчально-виховного процесу.

Головними формами діяльності практичного психолога є:

  • психодіагностична робота;
  • консультативна робота;
  • корекційно-відновлювальна і розвивальна діяльність;
  • просвіта, навчальна діяльність;
  • організаційно-методична робота;
  • за потребою зв’язки з громадськістю;

Етичний кодекс психолога:

  Дотримуватися умов конфіденційності.

  Не наносити шкоди клієнту.

  Не експлуатувати відносин залежності, що виникають у ході терапії.

  Діяти лише в межах професійної компетенції.

  Спиратися на згоду клієнта, який розуміє суть того, що відбувається та є обізнаним про можливі наслідки.

З 9 по 23 листопада 2016 року Психологічною службою за сприяння Обласної Організації “Джерело Надії проводилися заходи спрямовані на протидію торгівлі людьми, а саме:

Відео-лекторій «Станція призначення –  Життя»,

                             Лекційно – тренінгове заняття на тему: «Торгівля людьми»

                             Настільні Ігри: «Рожеві окуляри», «Галопом по Європам»

                   Тренінгове заняття: «Торгівля людьми – сучасний прояв рабства».

2jZUNAIy1mE
4zC2v5IXo6w
gzDueu97dXw
kkOtEWHpEeg
nHp_X-XjBTQ
xDWcYm-TcqQ
xwYMhW4raag (1)

,

     Шелемба Наталя Аркадівна

     соціальний педагог

Життєве кредо: Aut inveniam viam, aut faciam.  Або знайди дорогу, або проклади її сам.

Педагогічне кредо: Знай дитину! Розумій дитину! Поважай дитину! Будь частиною дитини!

Моя діяльність, як соціального педагога,  спрямована на:

  • формування соціально компетентної особистості;
  • підвищення соціально – психологічної культури всіх учасників навчально – виховного процесу: учнів, педагогів, батьків;
  • здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей–сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей – напівсиріт, дітей з неповних сімей, дітей–інвалідів, дітей, які проживають в сім’ях «групи ризику», дітей з багатодітних сімей, учнів, які стоять на внутріучилищному  обліку,  дітей, схильних до правопорушень;
  • сприяння здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків.

Основні завдання:

  1. Супровід учнів «групи ризику», вивчення їх соціального оточення.
  2. Виявлення несприятливих умов, які зумовлюють відхилення в розвитку

дитини.

  1. Педагогічний супровід та соціальний захист дітей-сиріт та дітей під

опікою, дітей-інвалідів, дітей-напівсиріт, дітей з багатодітних та

неповних сімей.

  1. Профілактика вживання алкоголю, наркотиків та інших шкідливих

речовин, пропаганда здорового способу життя серед учнів закладу.

  1. Профілактика насилля в сім’ї та в учбовому закладі.
  2. Консультативна допомога у професійному самовизначенні учнів.
  3. Забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків,  захист їх інтересів у різноманітних інстанціях.
    1. Створення сприятливих умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей, забезпечення  їх правового та соціального захисту.
    2. Допомога в розвитку творчих і потенціальних здібностей дітей;

    Морально–етичні принципи діяльності соціально-психологічної  служби:

    • повага до особистості;
    • захист людських прав;
    • почуття відповідальності;
    • чесність та відвертість стосовно клієнта;
    • обережність щодо використання методів і процедур;
    • професійна компетентність;
    • конфіденційність

    За участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

    – діти, позбавлені батьківського піклування;

    – діти-сироти;

    – діти-напівсироти;

    – діти, реєстрація яких проведена згідно ст. № 135 Сімейного кодексу

    України;

    – діти з багатодітних родин;

    – діти-інваліди;

    – діти, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;

    – діти з малозабезпечених сімей;

    – діти військовослужбовців, які загинули під час виконання службових

    обов’язків.